wtorek, 27 listopada 2012

Informacja :)

Podziękujcie anonimowej Kasi :) Otóż zawieszam opowiadanie, nikt mi nie będzie wmawiać, że jestem 11-letnim fangirlsem. Na pewno nie mam tylu lat, jak nie wiesz to skarbie się nie odzywaj ;* Poza tym nie przepadam za Zmierzchem, a to, co napisałam, to tylko wymysł mojej wyobraźni. Jak coś ci nie pasuje, to po co czytasz? Nikt ci nie każe. A takie chamskie komentarze możesz sobie darować. Z jednym się zgodzę - nie nadaję się na bloggerkę. Teraz zastanawiam się, czy warto było zakładać tego bloga... No cóż, przyznam, że trochę się wkurzyłam.
Jeszcze jedno, jak chcesz mnie obrażać, to najpierw się czegoś o mnie dowiedz, a potem hejtuj. AMEN.

Tak w ogóle dziękuje za wszystkie nominacje do Liebster Award :) Sporo ich było, chyba z 10 :O Ja niestety nie wezmę w tym udziału, przepraszam :( Chciałabym was wszystkich nominować, no ale... Już podjęłam decyzję. Nie i koniec. :(

Co do opowiadania, rozdział napiszę BYĆ MOŻE jeszcze w tym roku, ale nie obiecuję. Ja i tak nie mam talentu, prawda Kasiu? :)
Załamałam się. Brak weny, hejty, nauka i takie tam. Ugh.
Może jeszcze wrócę do pisania. Kiedyś.

Haters gonna hate ~ pamiętajcie o tym ;)

Odmeldowuję się, Liv :) x

15 komentarzy:

  1. No ta ja juz od zawsze widziałem jaki ty masz brak talentu. Czytam tylko blogi, ktore mi sie podobają. Więc skoro czytam twój to znaczy, że... twój blog jest niesamowity. Nie wiem jak można napisać tak okropny komentarz o tak wspaniałym blogu. Nawet nie wiesz jak bardzo nadajesz się na blogerkę. Proszę cię. Nie zwieszaj bloga. A nawet jesli to wróć tu szybko. Nie przejmuj się bo hejterzy są pojebani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Liv ja Cię proszę ! nie zawieszaj bloga ! jesteś zajebistą bloggerką. ! :D proszę Cię! :* a jak pisałaś o tej Kaśce, to myślałam, że to o mnie chodzi ! :D wiem durna jestem, ale nic nie poradzę ! :) a co do bloga to pisz go dalej ! proszę ! ♥ x

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowieka troche nie ma i już się pojeby pojawiają.
    Hejtersi...
    Do tej Kaśki:
    Jest taki zbiornik wodny gdzieś na Wiśle, nazywa się Gruba Kaśka. Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że ma taką nazwę, bo ktoś wiedział o twoim istnieniu.
    Zadowolona jesteś?
    Ciekawe komu teraz będzie truć? Może mi?Zapraszam, z chęcią sobie posłucham czegoś nowego.
    Czemu hejtujesz?
    Bo domu nie masz? Rodziców? A może masz, ale Cię nie kochają? Może tobie dokuczają w szkole? Nie wiem, ale jeśli wynika to z braku zajęcia to na twoim miejscu zajeła bym się czymś innym, np:
    zaczęła się uczyć robić na drutach, albo zapisała się do szkoły tańca, pouczyła się, co kolwiek!
    No nic.
    Do Liv.:
    Moja droga, jeśli się poddasz to oznacza, ze dałaś zwyciężyć temu zbiornikowi wodnemu, zeby inaczej się nie wyrazić.
    NIE KOŃCZ TEGO!
    Ja cię proszę, wszyscy Cię proszą!
    A tą Kasią to się nie przejmuj.
    To tyle z mojej strony.
    Mam nadzieje, że się nie poddałaś!
    Pozdrawiam


    Indica

    OdpowiedzUsuń
  4. no przestań. nie przejmuj się jedną dziewczyną, która pewnie nie umiałaby nic sama napisać. Piszesz świetnie i nie marnuj tego. Nie pomożesz się poddać bo jedna osoba tak powiedziała ... zobacz ilu masz fanów! Ile ludzi kocha twoje opowiadanie i ile ludzi czeka z niecierpliwością na kolejny rozdział, w tym również ja. Uwierz mi, my blogerki nie możemy się przejmowac takimi osobami, jednostkami, wiem coś na ten temat bo sama piszę bloga i zawsze znajdzie się ktoś komuś coś nie będzie się podobało. Dlatego nie poddawaj się i pisz dalej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochanie. nie przejmuj się zakompleksionymi dziećmi, które nie mają pojęcia o pisaniu oraz posiadają zbyt dużo wolnego czasu. przechodziłam to samo. tyle że przez dłuższy czas i to NA WSZYSTKICH blogach. czyli.. 3? miałam już tego chwilami dość, ale dlaczego miałabym przestać pisać przez 1 albo kilka osób, skoro opowiadanie czyta wiele więcej wspaniałych ludzi?! przecież to bez sensu! "Nigdy się nie poddawaj" to najważniejsze w życiu.

    a teraz do kochanej Kasi i innych tego typu.
    1. jeśli nie podoba wam się czyjaś twórczość, zacznijcie coś SAMI tworzyć. no, chyba, że nie potraficie nawet ułożyć prostego zdania pojedynczego. bo chyba na to wygląda.
    2. nie macie co robić z wolnym czasem jak widać? oh, jak mi przykro. zachęcam np. do uprawiania sportu, jeśli macie taki problem. to jedna z najwspanialszych rzeczy na świecie.
    3. i jeśli wam się nie podoba, TO PO CHOLERĘ KOMENTUJECIE I DALEJ CZYTACIE?!
    pamiętaj, Liv. NIE PRZEJMUJ SIĘ JAKIMIŚ POJEDYNCZYMI OSOBAMI. zobacz, ile innych osób kocha i czyta twoje opo! nie możesz tak po prostu przestać pisać przez jakieś dziecko no!
    przemyśl to jeszcze xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się że skończyłaś bloga ! W końcu ! Sorry ale teraz wszyscy będą mnie hejtować bo napisałam swoje zdanie ? A ty Indyca sama może jesteś gruba ? A nawet jeśli to co ? Teraz będziesz hejtowała osoby grube ? Żal mi cię .
    Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, dzięki, tylko nabijasz mi wyświetleń suko :)
      A bloga nie skończyłam.
      Nie będziesz ruinować czegoś, w co włożyłam tyle pracy, czasu, łez i serca.
      PS. Wypierdalaj ;*

      Usuń
  7. Oh , a już miałam nadzieję ! Cóż nie zawsze można mieć coś czego się chce ... A więc postanowłaś gówniaro dalej pisać ? Zajebiście ;** To pisz ale wiedz że zrobie Ci piekło na ziemi ;** Papa :**
    Kaśka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Groźby są karalne, wiesz o tym ?

      Usuń
    2. Jakaś pojebana o.O
      Liv miej ją w dupie , droga hejterko jak jesteś taka wygadana i pyskata to pokaż co ty poptrafisz .
      Proszę badzo -,-
      Idioci , wszędzie idioci -,-

      Usuń
  8. Hahaha o kurwa :D Nie ma to jak pisać z Anonima co? :D Hahah nie mogę!
    Ojoj :< Livv nie przejmuj się tym..CZYMŚ.
    Sorry ,ale jesteś jedna,której sie to nie podoba ;3 nie podoba się?To wypierdalaj z domu Bozego kurwa,a nie ..!
    Tuśka się wkurwiła -_- Bedzie mi mówić,że zrobi mojemu Pingłinowi piekło na ziemi -_-Nie doczekanie bejbe :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaśka szkoda gadać i pisać marnować czasu na nią nawet nie powinnam! Hejtowanie z anonima jest słabe! Uważaj na słowa hejtujesz osobę która ma uczucia. Ty jesteś bez serca chyba!
    Piekło na ziemi - możesz pomarzyć!!
    Do ciebie Liv: Success is the best form of revenge - Jay
    Więc pisaj dalej, bo ciekawa jestem jak nazwiesz smoka wojny!
    Nigdy sie nie poddawaj i nie przejmuj!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* a co do smoka wojny, to potrzebowałam imienia na potrzeby gry.. ;) jak na razie mam dosyć, nie mam pomysłu na kolejny rozdział, więc cieszcie się, nie będzie go!
      A, i tak, mam uczucia. A te komentarze z Anonima bolą. Bolą i to cholernie, ale cóż.. Zero szacunku do innych tylko źle świadczy o tym człowieku. -.-

      Usuń
  10. No ja cie pierdziu ! Ty masz pisać dalej i nie poddawać się no ;) nie przejmuj się jakąś tam Kaśką, która jest nikim :) ja chce wiedzieć co bd dalej !!! Jakieś kissing czy coś ?! Ploosze nie załamuj ;*** Kocham Kamilaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pierdole , NADAJESZ się na blogerkę
    i KONIEC KROPKA . musZisz kontynuować opowiadanie , bo Się w Nim zakochałam i jest cudowne .! Więc usycham już czekając na następny rozdział ....
    Kurde ja Ci ObieCuję, ze jak nie dodasz rozdziału niedługo to cię znajdę i
    Wydłubię łyżeczką ci OcZy *.* ~ Ada

    OdpowiedzUsuń